Mancare de stevie si loboda cu leustean

Mancare de stevie si loboda

Mancare de stevie si loboda

Mancare de stevie si loboda

Poate nu este cel mai apetisant preparat, insa cu siguranta are un gust deosebit.  Alaturi de un pilaf sau chiar simpla, aceasta mancare este plina de vitamine.

Stevia este o planta care apare la inceputul primaverii si este bogata in vitamine, minerale si intareste sistemul imunitar.

Loboda apare tot primavara si contine cantitati insemnate de vitamina C.

Eu am folosit stevia pe care o mai aveam la congelator si am mai cumparat 2 legaturi de loboda proaspata.

Pentru acest fel de mancare am folosit:

  • ulei masline
  • o ceapa medie tocata
  • stevie tocata congelata
  • 2 legaturi loboda tocata
  • sare roz Himalaya dupa gust
  • 4 linguri de pasta de rosii
  • 3-4 catei usturoi trecuti prin presa
  • 1/2 legatura leustean tocat

 Cum am procedat: am pus apa la fiert cu sare. Cand a dat apa in clocot, am adaugat loboda si am lasat-o 1-2 minute. Am scurs loboda de apa, am lasat putin sa se raceasca si am tocat-o.

Am pus ceapa la inabusit in ulei de masline iar apoi am adaugat stevia decongelata si usor scursa si loboda tocata.

Daca aveti stevie proaspata, o veti pune impreuna cu loboda in apa clocotita si o lasati pe foc 1-2 minute.

Am adaugat sare dupa gust, pasta de rosii/bulionul si am lasat pe foc 3-4 minute. In functie de preferinta fiecaruia, bulionul poate fi inlocuit cu 2-3 linguri de smantana.

In acest timp, am tras intr-o tigaie cu ulei pentru 20 secunde, usturoiul trecut prin presa, pe care l-am adaugat la stevie si loboda.

La final am adaugat leustenaul tocat.

Putem servi mancarea ca atare sau alaturi de un pilaf.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 240 other followers

